NADARJENI UČENCI IN LEGO KOCKE
Paper

Presenter(s): Mojca Kruh

Lego kocke same po sebi pritegnejo pozornost učencev. Večina učencev je lego kocke spoznalo že zelo zgodaj v otroštvu. Ko pa kocke postavimo v učno okolje, takoj povečajo motivacijo otrok za delo. Praktične rešitve spodbudijo otroško naravno željo po raziskovanju, odkrivanju in je hkrati zelo učinkovito. Abstraktni pojmi s pomočjo kock oživijo z zabavnim, praktičnim pristopom, ki resnično vključuje učence. Kocke spremenijo številke, besede in ideje v resnične modele, ki se jih lahko učenci dotaknejo, jih opišejo, so z njimi ustvarjalni in sodelovalni. Spodbudijo sodelovanje in samostojno učenje posameznega učenca, poleg tega pa učenci dobijo orodja, ki jih potrebujejo za premagovanje ovir in različno zahtevnih nalog tako pri pouku, kot v vsakdanjem življenju. V prispevku bom predstavila kako sem vključila nadarjene učence v interesno dejavnost po imenu Lego krožek. Kako lahko nadarjeni učenci razvijajo svoje zamisli in znanja s pomočjo lego kock. Učenci se ob igri spontano učijo znanj iz predmetov slovenščine, matematike, naravoslovja, družbe, tehnologije in tehnike ter robotike. Ob učenju pa jih vodijo osnovne vrednote projekta FIRST LEGO liga. Pri sestavljanju in programiranju smo spoznavali in delali z računalniškim programom WeDo 2.0. Pri vsem tem delu pa smo hkrati izboljševali in razvijali pomembne veščine 21. stoletja, kot so reševanje problemov, podjetnost, ustvarjalnost, medsebojna pomoč, sodelovanje in komunikacija.